Strategia MiŚOT cz. 2 [MIŚOT Meeting 22-24.10.2018] Aktualności

banner 960x350

 

Na MiŚOT Meeting przeprowadzony został panel pt. “Strategia MiŚOT cz. 2”, który skupił się na kilku aspektach sukcesu inicjatywy MiŚOT. Przytoczone wypowiedzi odbywały się na zasadzie analizy problemu i przedstawienia w jaki sposób radzą sobie z nim MiŚOTy – przede wszystkim MARKA!

Wśród nadchodzących celów nadrzędnym jest stworzenie projektu wsparcia lokalnych ISP oraz „wypromowanie lokalności”. Kluczem jest wspieranie lokalnych dostawców, a nie zmiana.

Warto również zwrócić uwagę na promocję idei, która powinna mieć zasięg ogólnopolski, a jednocześnie przystępne, użyteczne i nakierowane na Klienta. Wartością dodaną jest też swoista ‘bezkompromisowość marki’ – duże firmy nie mogą sobie na to pozwolić.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety – ‘Strategia sukcesu MiŚOT’.

Strategia MiŚOT cz. 2 [MIŚOT Meeting 22-24.10.2018]
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności