Media społecznościowe gwarancją udanego biznesu Internauci, Internet, Inwestycje

indeks(2)

O tym, że media społecznościowe pozwalają odnieść sukces w biznesie, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Internet stwarza nieograniczone możliwości promocji firmy, dlatego dobrze jest nadążać za aktualnymi trendami i mieć świadomość, że oprócz Facebooka czy Instagramu istnieją też inne źródła, które pozwalają skutecznie kreować wizerunek marki i dotrzeć do możliwie najszerszego grona nowych odbiorców, czyli potencjalnych klientów.

Niestety, wiele firm nadal nie potrafi w pełni wykorzystać dobrodziejstw, jakie oferują różnego rodzaju serwisy czy aplikacje społecznościowe. To duży błąd, ponieważ znajomość takich stron pozwala nie tylko w działaniach promocyjnych, ale ułatwia także kontakty z klientami. Największą popularnością cieszy się w tej chwili wielka trójka – czyli Facebook, Instagram i Twitter, ale są też nowości, o których trzeba wiedzieć. Należą do nich Snapchat (ten może być akurat znany, ale w dalszym ciągu nie wszyscy wykorzystują jego potencjał), Periscope i Tinder.

Ten ostatni powstał w 2012 roku. To ideale źródło wiedzy, ponieważ pozwala przeglądać profile użytkowników z konkretnych kategorii, jak na przykład: wiek, płeć lub odległość między miejscem zamieszkania. Periscope pozwala natomiast za pomocą smartfona relacjonować wydarzenia na żywo.

Warto pamiętać o tych mediach społecznościowych, mimo że obecnie ich zasięg nie jest w Polsce zbyt wielki, to z czasem mogą okazać się ważnym źródłem informacji i promocji.

Źródło: Puls Biznesu

Media społecznościowe gwarancją udanego biznesu
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności