Realizując założenia dotyczące strategii rozwoju firmy, EVIO wprowadza zmiany w swej strukturze. Nominację na dyrektora ds. operacyjnych otrzymał Jakub Kucharzewski, a na dyrektora ds. sprzedaży – Bartosz Wicijowski. Jednocześnie utworzono dział sprzedaży abonenckiej, wzmacniając tym samym pion handlowy.
W związku z planowaną ekspansją usług eTV zapadła decyzja o utworzeniu nowego działu sprzedaży abonenckiej. Jego zadaniem będzie sprzedaż wymienionej usługi bezpośrednio do abonentów końcowych obsługiwanych przez operatorów ISP. Dział będzie koordynowany przez Bartosza Świerkowskiego, który dołączył do zespołu EVIO w kwietniu jako specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej.
Bartosz Wicijowski: „Zapotrzebowanie na wsparcie operatorów ISP pod kątem działań sprzedażowych było sygnalizowane już od dłuższego czasu. Pamiętajmy, że oferowany przez EVIO model współpracy zakłada rozliczanie się tylko za aktywnych abonentów, a sami operatorzy nie mają doświadczenia w sprzedaży usług TV w ramach swojej oferty internetowej”.
Obszar działania nowego działu będzie w pierwszym etapie dotyczył realizacji dosprzedażowych akcji telefonicznych skierowanych do abonentów danego operatora. Kolejnym krokiem będzie rekrutacja, przeszkolenie i zatrudnienie przez EVIO handlowców, którzy będą aktywnie sprzedawać usługi na sieci operatora pod jego własną marką. Usługa jest bezpłatna i wpisuje się w kierunek dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców końcowych.
Mariusz Filipiak, prezes zarządu EVIO: „Traktujemy nasze działania jako formę wsparcia i wskazania operatorowi, którą drogą ma podążyć, by rozwijać swoją ofertę. Wprowadzone zamiany doskonale obrazują kierunek rozwoju EVIO. Podjęte kroki mają na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży naszych usług, w szczególności eTV, ale przede wszystkim wsparcie operatorów ISP pod kątem marketingu i dotarcia z ich ofertą do abonentów końcowych”.
Jakub Kucharzewski działa w strukturze EVIO od listopada 2014 roku. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację pracy działu finansów, administracji, logistyki oraz HR i PR. Jest związany z branżą telekomunikacyjną od blisko 20 lat, w szczególności w zakresie rozwijania sieci kablowych i IPTV. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. u takich operatorów jak KOMSTER, TESAT, INEA. Był odpowiedzialny za budowę usługi TV oraz kreowanie oferty i wizerunku operatora w regionie, zarządzał również działem IT. Po przejęciu TESAT prez INEA, zajmował się inwestycjami związanymi z budową sieci telekomunikacyjnych.
Bartosz Wicijowski posiada ponad siedmioletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, które zdobył m.in. w firmie TESAT na stanowisku kierownika działu obsługi i sprzedaży oraz INEA, gdzie był odpowiedzialny za kontakty z jednostkami samorządowymi. Wcześniej pracował jako kierownik działu sprzedaży telefonicznej dla operatorów Play i Orange. Do zespołu EVIO dołączył na początku 2015 roku jako koordynator działu handlowego, nadzorując sprzedaż usług firmy do operatorów kablowych przez ISP.
Bartosz Świerkowski jest związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 4 lat, zdobywając doświadczenie u operatorów takich jak TESAT i INEA. Do jego zadań należała sprzedaż, marketing i opieka nad klientami. Pracował także w firmie HFC SYSTEMS zajmując się realizacją projektów unijnych związanych z dostępem do Internetu szerokopasmowego.
O EVIVO Polska: Od czterech lat jest partnerem technologicznym operatorów kablowych i ISP, którym dostarczamy innowacyjne rozwiązania niezbędne dla świadczenia usług TV cyfrowej. Oferta EVIO to zaawansowane dekodery telewizji cyfrowej oraz oprogramowanie dla usług TV dostępne „w chmurze”, a także pomoc w nabyciu praw do reemisji i dystrybucji kontentu TV. EVIO odciąża operatorów w zakresie inwestycji środków finansowych w technologię i sprzęt, zapewniając im swobodę w budowaniu własnej oferty. Proponuje elastyczny wpółpracy, pozwalający bezinwestycyjnie poszerzyć własną ofertę o zaawansowane usługi telewizji interaktywnej: eSTB (dystrybucja i wynajem dekoderów), eCDN (dosył sygnału TV), eDRM (bezkartowy system szyfrowania), eCRM (zarządzanie abonentami), eGO! (odbiór treści TV na urządzeniach moblinych) oraz eOTT (interaktywne aplikacje wideo). EVIO Polska jest również twórcą autorskiej platformy „Twój TiViK”, wprowadzonej z myślą o użytkownikach dekoderów ADB. To interaktywny portal informacyjno-rozrywkowy, dostarczający abonentom dodatkowe darmowe treści na życzenie, stanowiący unikalną wartość dodaną oferty. Flagową usługą EVIO jest eTV, czyli propozycja dla operatorów ISP pragnących wdrożyć telewizję we własnej sieci jako niezależną markę.
Źródło: EVIO