Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem przeprowadzonym z Panem Adamem Wojciechowskim – współzałożycielem Stowarzyszenia Wielkopolskich Operatorów Telekomunikacyjnych oraz Internet Wielkopolska.
- Czym dokładnie jest grupa Internet Wielkopolska?
Internet Wielkopolska to grupa niezależnych regionalnych operatorów telekomunikacyjnych z terenu Wielkopolski którzy „dorośli” do współpracy tak na płaszczyźnie technologicznej jak i marketingowej.
- Skąd pomysł na stworzenie takiej inicjatywy?
Grupa Internet Wielkopolska to krok w stronę konsolidacji rynku. Współpraca w mniejszym gronie trwa już od dłuższego czas. Dodatkowo wypracowaliśmy zaufanie między sobą będąc członkami Inetgroup oraz Stowarzyszenia Wielkopolskich Operatorów Telekomunikacyjnych stąd łatwiej było usiąść przy stole i wypracować wspólną wizję i cele działania.
- Jaki wpływ na Pańskie działania miał magazyn Twój internet?
Magazyn Twój Internet wpasował się czasowo ze swoją ofertą w nasze działania. Podjeliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy w celu budowania świadomości nowej marki jaką jako grupa jesteśmy. Dodatkowo pokazujemy czytelnikom, iż firmy, które znają z rynku lokalnego, to nie są już „małe firemki”. Śmiało mogę wysunąć teorię, że należymy do grona przedsiębiorstw o największej dynamice wzrostu tak wielkościowego jak i technologicznego.
- Skąd dowiedział się Pan o magazynie Twój Internet?
Otrzymaliśmy od wydawcy próbny pakiet z archiwalnymi egzemplarzami oraz opis i wizję magazynu, która wpasowała się w nasze oczekiwania.
- Ile firm uczestniczy w tej chwili w projekcie?
Na chwile obecną jest to 7 operatorów, jednak już otrzymujemy informację od reszty partnerów Inetgroup z naszego województwa, którzy chętnie przystąpią do naszego projektu.
- Jak udało się Panu pogodzić interesy tylu firm i jak wygląda komunikacja między firmami?
Mamy wspólne doświadczenia w pracy grupowej na skalę ogólnopolską, przyszedł czas by doświadczenie to przelać na nasz lokalny rynek, stąd nie ma problemów pogodzenia interesów. Z racji iż jako właściciele znamy się osobiście to w dobie XXI wieku i branży w której działamy nie ma problemu z komunikacją. W 90% odbywa się ona elektronicznie.