Lokalność to DNA Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych.
IDEA LOKALNOŚCI pozwala MiŚOT-om odróżnić się od dużych popularnych operatorów telekomunikacyjnych. Pozwala na uruchomienie w odbiorcach dodatkowych motywacji, prowadzących do zmiany zachowania.
- „Dlaczego kupujesz w korporacji coś, co masz za miedzą?”
IDEA LOKALNOŚCI komunikuje zmianę i sprawia, że ludzie czują się lepsi, ponieważ na etapie korzystania z oferty lokalnego operatora, już mogą poczuć się lepiej, mając przekonanie, że ten wybór to wyraz odpowiedzialności lokalnej – swego rodzaju manifest, by usługę internetu realizować u własnego, lokalnego operatora. Zadowolenie to zostało potwierdzone przez pierwsze tego typu badania z branży, które zostały wykonane jesienią 2018 r. przez Kantar MillwordBrown na zlecenie Stowarzyszenia e-Południe. Ankieta wykazała jednoznacznie, że abonenci lokalnych dostawców zdecydowanie częściej są zadowoleni z oferowanych im usług. Jest to różnica aż kilkunastu punktów procentowych! Obszerne omówienie wyników ankiety wraz z opinią ekspertów z MillwordBrown znajdziecie także w najbliższym wydaniu ICT Professional. Szczególnie ciekawie w zestawieniu prezentują się czynniki, jakie “Kowalscy” biorą pod uwagę przy wyborze dostawcy usług telekomunikacyjnych.
W nowym 2019 roku – roku lokalności – zapowiadamy realizację działań mających na celu aktywne i wspólne budowanie idei lokalności. Wskażemy istotę dokonywania lokalnych wyborów, wspierania lokalnych firm, działania na korzyść lokalnego otoczenia – zarówno w warstwie biznesowej, jak i społecznej. Wspólnie zbudujemy wizerunek branży lokalnych dostawców internetu, których celem jest rozpoczęcie dialogu społecznego w oparciu o wskazanie istoty świadomego wyboru dostawcy internetu i wyraźnego zasygnalizowania w społeczeństwie możliwości wyboru i podziału „lokalny vs. ogólnopolski”.
Witamy w 2019 roku.
Witamy w Roku Lokalności!
Rok 2019 – Rokiem lokalności
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)