W jaki sposób podbić rynki zagraniczne i dotrzeć do klientów na całym świecie? Jak uniknąć pułapek prawnych prowadząc e-handel za granicą? O ekspansji globalnej i skutecznej sprzedaży online już 27.04 podczas targów E-commerce Berlin opowiedzą m.in. przedstawiciele firm OTTO, Samsung, Google i Audioteka.
27 kwietnia na terenie Postbahnof am Ostbahnhof w Berlinie odbędą się najważniejsze targi w regionie CEE związane ze sprzedażą w internecie. To doskonała szansa, żeby dowiedzieć się więcej o najnowszych technologiach związanych z e-commerce od praktyków, ekspertów i profesjonalistów z branży.
– E-commerce Berlin to niepowtarzalna okazja do networkingu – oprócz zapoznania się z ofertami ponad 70 wystawców będzie można spotkać się z przedstawicielami e-sklepów z innych państw, nawiązywać kontakty biznesowe oraz wysłuchać prezentacji osób, które podbijają i zmieniają światowy e-commerce jak Marcin Beme, twórca obecnej w 23 krajach i w 9 językach Audioteki czy Rafał Brzoska, który tworząc sieć paczkomatów rewolucjonizuje rynek logistyki – mówi Marek Tomaszewski, Organizator.
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych handlem online – zarówno dla osób posiadających własne sklepy jak i dla takich, które dopiero przymierzają się do uruchomienia nowego kanału sprzedaży.
Panorama rynku e-commerce
Platformy sklepowe, fotografia 360, obsługa płatności, e-mail marketing, customer support, CRM, marketing automation, hosting i logistyka – to tylko przykłady branż i usług reprezentowanych podczas targów. Impreza ma charakter międzynarodowy, a jej celem jest wspieranie współpracy na całym obszarze CEE. W trakcie targów zwiedzający będą mogli zobaczyć najnowsze rozwiązania na rynku e-commerce prezentowane przez ponad 70 Wystawców oraz spotkać ponad 3,5 tysiąca osób związanych z tą branżą. Wśród wystawców m.in. takie firmy jak SOFORT, PriceLab, Meet Magento Association, Great Conent AG, Freshmail, Webmerce, Divante, OroCrm, They, Marketizator czy IAI Shop
Dzięki niepowtarzalnej okazji do networkingu będzie można spotkać się z przedstawicielami e-sklepów z innych państw, nawiązywać kontakty biznesowe oraz posłuchać specjalistów w dziedzinie e-handlu.
Rewolucjoniści i eksperci światowego e-handlu
W trakcie E-Commerce Berlin odbędzie się cykl prelekcji prowadzonych przez ekspertów z branży. Targi swoim wystąpieniem otworzy Oliver Prothmann z BVOH (German Federal Association Online-Trade), który opowie o europejskich marketplace’ach. Zagadnienie rozwinie m.in. Hartmut Deiwick z Aponeo. Tematem przewodnim będzie jednak ekspansja międzynarodowa, o której opowiedzą m.in. Kamil Glenszczyk z Google, Mike Sadowski z Brand24, Georg Sobczak z Criteo, Marcin Beme z Audioteki oraz Rafał Brzoska z Inpostu.
– Osobom zainteresowanym rozwojem globalnym biznesu szczególnie polecam prezentacje Marcina Beme, który stworzył Audiotekę – działający w 23 krajach i 9 w językach sklep jest niekwestionowanym liderem w sprzedaży audiobooków oraz Rafała Brzoski, który opowie o sukcesie Inpost – firmy, która tworzy na całym świecie sieć Paczkomatów umożliwiających odbiór przesyłek ze sklepów internetowych 24/7 i rewolucjonizuje tym samym rynek usług logistycznych, tak istotny w e-commerce – zachęca Tomaszewski.
Na berlińskiej scenie pojawią się także dwaj reprezentanci Google, przedstawiciel Samsunga, Mara-Christina Cederskog z Otto Group, Mrdjan Uzelac z ePages (one of the world´s leading online store platforms) oraz prosto z Kalifornii Yoav Kutner, Co-Founder Magento oraz obecny CEO OroCRM (światowy lider w obszarze SAAS)!
27 kwietnia br. podczas E-commerce Berlin dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób przygotować się do wejścia na rynki zagraniczne?
- Jak dotrzeć do globalnego klienta i wykorzystać możliwości płynące z digitalu?
- Jak dokonać pełnej transformacji z offline do online (case study B2B)?
- Jak wykorzystać personalizację jako główny czynnik sukcesu niszowego sklepu (case study)?
- Jakie są najczęstsze błędy przy optymalizacji współczynnika konwersji? Lekcja z setek testów A/B
- Jak budować efektywną kooperację pomiędzy e-sprzedawcą a dostawcą?
- Jakie możliwości i zagrożenia niosą europejskie marketplace’y (przykłady z Amazon, eBay, Allegro)
Pełna lista prelegentów dostępna pod adresem: http://ecommerceberlin.com/#speakers
Udział w targach oraz prelekcjach jest bezpłatny – jednak trzeba dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Dostępne są jeszcze stoiska wystawowe dla firm – a bez wątpienia E-Commerce Berlin to wydarzenie, na którym warto się pokazać.
Plan wydarzenia oraz szczegóły dotyczące targów można znaleźć na stronie: http://ecommerceberlin.com/.