Najwyższa Izba Kontroli ponowiła usług telefonicznych i VoIP dla swojej centrali w Warszawie i jednostek terenowych. Poprzedni przetarg został unieważniony ze względu na ceny wykonania świadczenia wniesione przez biorących udział w przetargu (m.in. T-Mobile Polska i Orange Polska).
Kryteria oceny wniesionych ofert są następujące:
- Kryterium jakości – Nazwa: Samoobsługowy system zarządzania dla usług telefonii komórkowej / Waga: 10
- Kryterium jakości – Nazwa: System bezpieczeństwa / Waga: 10
- Kryterium jakości – Nazwa: Łącze SIP wykonane w technologii światłowodowej / Waga: 10
- Kryterium jakości – Nazwa: Podgląd statusu (wolna/trwająca rozmowa) komórek na telefonach stacjonarnych pod ustalonym przyciskiem / Waga: 10
- Cena – Waga: 60
Oferty składać można do 5 grudnia 2018 r., a wadium wynosi 100 tys. zł.
Szczegóły przetargu tutaj.
[źródło: NIK]