Plus wydało najwięcej na reklamę w I kwartale Aktualności

vector business online shopping and e-marketing

 

Plus czołowym reklamodawcą w polskim sektorze telekomunikacyjnym w pierwszym kwartale 2019 r., wydając 83 mln zł na reklamy z łącznej kwoty prawie 255 mln zł wydanej w sektorze telekomunikacyjnym. Z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, opublikowanego przez Telepolis.pl, wynika, że branża telekomunikacyjna wydała najwięcej na reklamę telewizyjną, przekraczając 80 procent całości.

Na następnym miejscu znajduje się Orange Polska z 55 mln zł, Play ponad 40 mln zł, T-Mobile Polska 30 mln zł, a UPC Polska około 10 mln zł. Większość wydatków została przeznaczona na oferty mobilne, a następnie pakietowe.

[źródło: telecompaper.com]

Plus wydało najwięcej na reklamę w I kwartale
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności