Amerykański serwis oferujący filmy i seriale w internecie zaczął wprowadzanie swoich lokalnych wersji językowych od naszego rynku. Od wtorku po zalogowaniu się do Netfliksa w Polsce można już poruszać się po serwisie, nie znając języka angielskiego. – Polska była rynkiem, na którym od początku widzieliśmy wielkie zainteresowanie naszymi usługami. Dlatego chcieliśmy tu wystartować w docelowym kształcie w lokalnej wersji językowej – zajęło nam to dziewięć miesięcy – mówił w rozmowie z „Rz” Reed Hastings, dyrektor generalny i współzałożyciel Netfliksa, który we wtorek po raz pierwszy odwiedził Warszawę. Netflix nawiązał także współpracę z T-Mobile. Operator przygotuje promocję, która umożliwi wnoszenie opłat za Netfliksa razem z rachunkiem telefonicznym. Ma to rozwiązać problem tych osób, które nie mają kart kredytowych (jedyna do tej pory dostępna w Polsce opcja płacenia na dostęp do platformy).
Źródło: „Rzeczpospolita”