Zachęcamy do zapoznania się z raportem dotyczącym komunikacji mobilnej Polaków. Jest to 4. już edycja dorocznego badania, a jednocześnie największe tego typu opracowanie tematyczne, cenne dla biznesu.
Przeprowadzona analiza wskazuje preferencje komunikacyjne naszych rodaków w różnych dziedzinach, m.in.:
·życia prywatnego (o czym, z kim i jak często SMS-ujemy),
·w kontakcie z firmami (jakie wiadomości od firm otrzymujemy, a jakie i jak często chcemy dostawać),
·z placówkami użyteczności publicznej (jak chcemy budować komunikacje z urzędami, szkołami etc),
a współpracujący przy tworzeniu badania eksperci określają także trendy w tym zakresie na przyszłość.
Raport ma niewątpliwą wartość merytoryczną i może stanowić atrakcyjny oraz inspirujący kontent dla odbiorców– konsumentów oraz samych potencjalnych nadawców sms-ów. Z przyjemnością prezentujemy zatem raport „Komunikacja SMS w Polsce 2015″ (część konsumencka)- raport jest do pobrania pod adresem: http://serwersms.pl/badanie2015/
Przedstawiony jest on w jasny i obrazowy sposób, a wnioski z badania uzupełnia tematyczna, załączona infografika oraz informacja prasowa oraz film – https://www.youtube.com/watch?v=I6cQV78dhsI&feature=youtu.be.