Facebook zaostrza zasady reklam politycznych przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Aktualności

fb

 

Facebook zapowiedział, że w związku z kampanią wyborczą do Parlamentu Europejskiego wprowadza nowe regulacje dotyczące zamieszczania politycznych reklam w serwisie.

Podmioty chcące opublikować przekaz o charakterze wyborczym będą musiały przejść proces weryfikacji, przy reklamach pojawią się informacje o źródłach ich finansowania, a użytkownicy otrzymają możliwość przeglądania historii politycznych materiałów promocyjnych zamieszczanych na Facebooku.

Każdy reklamodawca chcący zamieścić na Facebooku polityczny przekaz związany z wyborami będzie musiał dostarczyć do serwisu dokumenty potwierdzające swoją tożsamość oraz miejsce działalności.

Według zapowiedzi zmiany związane z wyborami do PE i szerzej reklamami politycznymi na Facebooku zaczną obowiązywać od połowy kwietnia br.

[źródło: Wirtualne Media]

Facebook zaostrza zasady reklam politycznych przed wyborami do Parlamentu Europejskiego
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności