Dyrektywa o e-prywatności i co dalej? Bez kategorii

Business accessories

Planowane zmiany dotyczące e-prywatności mogą zdelegalizować tzw. reklamę behawioralną – obawiają się firmy – i tym samym mocno ograniczyć wpływy reklamowe tych z nich, które produkują treści online. Tak zwana dyrektywa o e-prywatności, zwana dyrektywą o plikach cookies (to ona wprowadziła w Europie obowiązek akceptowania takich plików po wejściu na nieodwiedzaną wcześniej stronę WWW), będzie teraz nowelizowana. Zdaniem wydawców zmiany zmierzają w kierunku, który mocno utrudni im zbieranie danych o tym, co oglądają w internecie użytkownicy. Skomplikuje więc stosowanie tzw. reklamy behawioralnej, czyli mechanizmów, które umożliwiają wyświetlanie im reklam dopasowanych do ich zainteresowań.

Źródło: „Rzeczpospolita”

Dyrektywa o e-prywatności i co dalej?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności