W Międzynarodowym Dniu Małych Firm Google przedstawia swoje dane z Trendów, aby przyjrzeć się temu, jakich informacji związanych z małymi firmami szukają użytkownicy.
Na całym świecie ludzie szukają informacji o tym, jak założyć różnego rodzaju firmy.
Łączność między małymi firmami a społecznością może przybierać różne formy. Potwierdzają to dane: zainteresowanie wyszukiwaniem hasła darowizny na rzecz małych firm wzrosło w Stanach Zjednoczonych w 2018 roku o 20%.
W ciągu ostatnich pięciu lat w Stanach Zjednoczonych nieustannie wzrastała liczba wyszukiwań hasła małe firmy w pobliżu, a rodzinne restauracje w pobliżu były w tym okresie wyszukiwane o 1000% częściej. Ludzie szukają również możliwości wsparcia konkretnych społeczności.
W Polsce rośnie zainteresowanie lokalnych Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych, czyli MiŚOT-ów. Lojalności jest w modzie!
[Źródło: Google]