UOKiK analizuje skargi dotyczące „5G Ready Aktualności

2015-09-01-081651-526340uokik

 

UOKiK otrzymał kilka skarg na marketing sieci „5G Ready” przez operatora P4, działającego pod marką Play – operator prowadzi reklamy swojej sieć jako „5G Ready” od kilkunastu tygodni. UOKiK analizuje obecnie skargi, ale nie wszczęto żadnego postępowania.

Sprzeciw wobec takiej reklamy pochodzi również od konkurentów. Na przykład T-Mobile Poland wystąpił przeciwko Playowi za wprowadzanie konsumentów w błąd, używając nazwy „5G Ready” dla swojej ulepszonej sieci.

T-Mobile w Austrii, która zmieniła nazwę na Magenta Telekom, reklamuje także plany mobilne „5G Ready”.

[źródło: telecom.paper]

UOKiK analizuje skargi dotyczące „5G Ready
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności