Mirosław Błaszczyk, Prezes Cyfrowego Polsatu, o przyszłości telewizji:
Od 15 lat mówi się, że telewizja zanika i niedługo umrze. Jestem przeciwnikiem tej teorii. Telewizję będzie się inaczej postrzegać i odbierać, natomiast dzisiaj to przygotowanie contentu. Widz jest w stanie przeszukać internet i znaleźć interesującą dla siebie ofertę, ale to my jesteśmy od tego, aby opracować coś, przygotować i zaprezentować widzowi w przystępnej formie
Jak podaje portal Wirtualne Media, według Prezesa nie jest to również koniec przejęć, jakie w przyszłości może zaprezentować Cyfrowy Polsat. W zeszłym roku Grupa wzbogaciła swoje portfolio m.in. o kanały Eleven Sports, co obecnie daje jej bilans 33 stacji (dodatkowo Smart Dom nadal jest w przygotowaniu).
Oraz o prezentowanym kontencie:
Na ten moment mamy to, co chcieliśmy otrzymać. Naszym celem jest stworzenie jednego urządzenia, które będzie spełniało wszystkie oczekiwania klienta. Najważniejsze jest to, co mówiliśmy o contencie. Trudno dzisiaj powiedzieć, co będzie oczekiwać nasz klient w ciągu trzech, pięciu, siedmiu lat. Naszym celem nie jest zmuszanie naszego widza, aby korzystał z urządzeń, ale stworzenie mu okna na świat
[źródło: Wirtualne Media]