TVP złagodziło kryteria przetargu – Nielsen jednak weźmie udział Aktualności

o-CABLE-TV-facebook

 

Jak podaje portal Wirtualne Media firma Nielsen jednak weźmie udział w przetargu TVP na badanie oglądalności. 

Potentat wyznaje:

Informujemy, iż po bardzo uważnej i starannej analizie dokumentacji przetargowej, podjęliśmy jako Nielsen decyzję o złożeniu naszej oferty w przetargu ogłoszonym przez TVP 20 marca 2019 roku. Warunki umieszczone przez TVP w nowej dokumentacji przetargowej zmieniły się w porównaniu do procesu ogłoszonego przez nadawcę publicznego w lutym tego roku i są zgodne z praktyką oraz standardami rynkowymi

Pierwszy przetarg ogłoszony przez Telewizję Polską na dostarczenie wyników badania oglądalności trwał do 7 marca br. Ostatecznie żadna firma się do niego nie zgłosiła.

Biuro prasowe Nielsen uzasadniało to następująco:

Na udział w postępowaniu nie pozwalają nam zasady i warunki zawarte w dokumentacji przetargowej. Na liście naszych kluczowych wątpliwości i zastrzeżeń, które zmusiły nas do podjęcia tej trudnej decyzji, znajdują się takie elementy, jak: ogólny zakres współpracy, aspekty kontraktowe, kwestie metodologiczne, warunki komercyjne, zasady audytu oraz kwestie związane z anonimowością panelu i danymi wrażliwymi

[źródło: Wirtualne Media]

TVP złagodziło kryteria przetargu – Nielsen jednak weźmie udział
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności