Reklamy w polskim internecie – wzrost o 14% Aktualności

pit-37

 

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się rok do roku o 14,2 proc. Procentowo najbardziej wzrosły inwestycje w reklamy mobilne, wideo i w mediach społecznościowych.

Według raportu opracowanego przez IAB Polska wspólnie z PwC od stycznia do września ub.r. na reklamy w polskim internecie przeznaczono 3,14 mld zł, wobec 2,75 mld zł rok wcześniej.

Najbardziej w górę poszły inwestycje w reklamy w internecie mobilnym (o 44 proc.), reklamy wideo (o 30 proc.) i w mediach społecznościowych (o 28 proc.). Ta pierwsza kategoria miała już 25,9 proc. udziału w rynku e-marketingu, druga – 14 proc., a trzecia – 15,2 proc.

Najwięcej na reklamy internetowe niezmiennie wydaje branża handlowa, która w pierwszych trzech kwartałach ub.r. miała 16 proc. udziału w łącznych inwestycjach.

[żródło: wirtualne media]

Reklamy w polskim internecie – wzrost o 14%
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności