Polskie e-sklepy nie są przygotowane na zagranicznego klienta Inwestycje

face

Z danych Forrestera wynika, że aż 84 procent internautów na świecie kupuje zagraniczne produkty on-line. Trzeba jednak zwrócić uwagę, iż zaledwie 7,5 procenta małych i średnich przedsiębiorstw w Europie sprzedaje swoje produkty poza granicami kraju.

Obecnie szacuje się, że za dwa lata wartość handlu transgranicznego w Europie przekroczy 40 miliardów euro. Polskie e-sklepy nie są jednak gotowe na zagranicznego klienta. Z badań przeprowadzonych przez Praktycy.com na zlecenie Sociomantic Labs wynika, że zaledwie 14,7 procent e-sklepów posiada stronę internetową przetłumaczoną na co najmniej jeden język obcy, a z zagranicznych domen korzysta tylko 6 procent.

Źródło: „Puls Biznesu”

Polskie e-sklepy nie są przygotowane na zagranicznego klienta
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności