Netflix planuje lepiej dostosować się do polskich odbiorców. Firma planuje między innymi zakup polskiego oprogramowania, programów telewizyjnych i filmów.
Netflix pojawił się na polskim rynku w styczniu tego roku. Początkowo jego oferta była skierowana głównie do osób, które dobrze znały język angielski. Brakowało filmów i seriali z polskimi napisami czy dubbingiem. Przeszkodą mogła być też konieczność płatności w euro lub posiadanie międzynarodowej karty kredytowej. Teraz wszystko ma się zmienić. Jak zapowiedział Joris Evers, wicedyrektor ds. globalnej komunikacji w Netflix: „Chcemy coraz lepiej dopasowywać się do polskich odbiorców. Kiedy wchodziliśmy do Polski, nie mieliśmy oferty przygotowanej specjalnie dla tego rynku, ponieważ jednocześnie wkroczyliśmy do 129 krajów. W związku z tym to, co udostępniamy naszym odbiorcom, jest w dużej mierze wersją międzynarodową. Większość contentu jest w języku angielskim. Wymagana jest międzynarodowa karta kredytowa, płatności wykonywane są w euro. Chcemy się jednak uczyć polskiego rynku”.