Dostawco! Uwierz we wsparcie marketingowe i dotrzyj do MiŚOT! Aktualności

networking_network_game_characters_lines_connections_interfaces_connected_connection-548291.jpg!d

 

Z raportu CRN Polska i Sarota PR dot. wsparcia marketingowego producentów wynika interesujący fakt, że ponad 40 proc. resellerów i integratorów nie korzysta z funduszy marketingowych producentów, choć niemal co drugi z nich uważa, że miałoby to sens.

Warto zauważyć, że zarówno na globalnym, jak i lokalnym rynku dystrybutorzy sprzętu mogliby aktywizować pokaźną grupę Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych i  zwiększyć swój potencjał sprzedażowy i informacyjny na konkurencyjnym rynku IT.

Z badania CRN Polska i Sarota PR wynika, że producenci powinni rozważyć dywersyfikację wsparcia marketingowego i uwzględnienie w nim mniejszych firm gotowych do jego wykorzystania.

Całość raportu do przeczytania tutaj. 

[źródło: crn.pl]

Dostawco! Uwierz we wsparcie marketingowe i dotrzyj do MiŚOT!
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Skomentuj

Current day month ye@r *

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
Polityka prywatności